** Ενημέρωση για την περίοδο από 12/12/2016 13/01/2017

Για την συγκεκριμένη περίοδο θα υπάρχει περιορισμένη υποστήριξη και διαθεσιμότητα για τις Υπηρεσίες Συνεργασίας, Βίντεο και Κεντρικής Αίθουσας τηλε-εκπαίδευσης Ε-130 λόγω έλλειψης προσωπικού.
Προτείνουμε να ανοίγετε ΕΓΚΑΙΡΑ δελτίο στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (https://helpdesk.ucnet.uoc.gr/ ή στο e-mail helpdesk@uoc.gr.) για να εξετάσουμε την δυνατότητα υποστήριξης ή μη του αιτήματός σας.

Τεχνολογικά Νέα

Σας ενημερώνουμε ότι έχει επιλυθεί η βλάβη του ΟΤΕ στο Ηράκλειο και εχει αποκατασταθεί η λειτουργία των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων από τις διεπιλογές 2810 393 ΧΧΧ, 2810 394 ΧΧΧ, 2810 545 ΧΧΧ. 
 

Λόγω βλάβης του ΟΤΕ Ηράκλειο, δεν λειτουργούν οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις από και προς :

2810 393 ΧΧΧ,   2810 394 ΧΧΧ,   2810 545 ΧΧΧ 

ΟΤΕ δεν έχει ενημερώσει για τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης.

Σε συνέχεια της επιστολής πρόσκλησης του GUNET για την 1η Συνάντηση Τεχνικών Ιδρυμάτων Γ' Βάθμιας στις 22-06-2017, σας ενημερώνουμε ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετέχουν από την Κεντρική Διατμηματική Αίθουσα Τηλεκπαίδευσης, Τηλεδιάσκεψης (Βούτες).[Οδηγίες για την πρόσβαση στην αίθουσα] 

Σας ενημερώνουμε ότι μετά από πρόταση της Κεντρικής Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, το Πρυτανικό Συμβούλιο του Ιδρύματός μας στην  147η /10-4-2017 συνεδρία αποφάσισε τη διαγραφή των μηνυμάτων στους φακέλους  Spam  και Trash της Κεντρικής Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου τα οποία έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 30 ημερών, προκειμένου να ελευθερωθεί αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος θα καλύψει επιπλέον ανάγκες των μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας.

Κέντρο Ερευνών και Μελετών για τις Ανθρωπιστικές, τις Κοινωνικές και τις Επιστήμες Αγωγής του Πανεπιστήμιου Κρήτης