Φωνητικό Ταχυδρομείο

Η υπηρεσία φωνητικού ταχυδρομείου ή Αυτόματου Τηλεφωνητή (VoiceMail) επιτρέπει την καταγραφή και ακρόαση φωνητικών μηνυμάτων στις περιπτώσεις που το τηλέφωνο είναι κατειλημμένο ή ο καλούμενος δεν απαντά. 
Ειδική λυχνία και ένδειξη στην οθόνη της τηλεφωνικής συσκευής ενημερώνουν για την παρουσία νέου μηνύματος. Η υπηρεσία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να ακούσουν τα μηνύματα τους είτε από το τηλέφωνο τους πατώντας το ειδικό κουμπί "με το φακελάκι" είτε καλώντας τον αριθμό της υπηρεσίας (3030, 4040 & 7070) ενώ σε περίπτωση που βρίσκεται εκτός ιδρύματος τον αντίστοιχο 10-ψήφιο. Για τις ανάγκες τις υπηρεσίας το Ίδρυμα διαθέτει 220 άδειες χρήσης  

Σε ποιους απευθύνεται 

Στα μέλη του διδακτικού, διοικητικού και τεχνικού προσωπικού του Πανεπιστημίου Κρήτης , εφόσον έχουν ήδη τηλεφωνική σύνδεση . 

Τρόπος απόκτησης 

Η διαδικασία απόκτησης της υπηρεσίας γίνεται μέσω της Υπηρεσίας Υποστήριξης Χρηστών Helpdesk είτε με ηλεκτρονική αίτηση στο https://helpdesk.ucnet.uoc.gr/  , είτε με αποστολή  email στο  helpdesk@uoc.gr  . 

  

Τεχνική Υποστήριξη  

Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται μέσω της Υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης, ηλεκτρονικά στη σελίδα https://helpdesk.ucnet.uoc.gr/, τηλεφωνικά στο 2810 393312 με fax στο 2810 393318 ή με αποστολή email στο helpdesk@uoc.gr.